Beiratkozás

Bejelentkezés

Nyári tábor a dózsában

Iskolai hagyományőrző nyári tábor

Az elmúlt évekhez hasonlóan 2012-ben is megrendeztük nyári hagyományőrző táborunkat felsős kollégák segítségével a Dózsa György Általános Iskolában. Június 18-tól 22-ig tartott táborunkban 24 db dózsás gyermek vett részt. A gyerekek túlnyomó többségét a 4.B ill. az 5.B osztályok adták, de volt 6. és 7. osztályos tanulónk is. A gyerekek reggel fél 8-tól délután fél 5-ig vehettek részt a tábor programjain.

A gyerekek nagyon jól viselkedtek a programok során, és majdnem mindig szót fogadtak Robi bácsi, Miki bácsi, Andi néni és Attila bácsi kéréseinek. Az egy hetes tábor alatt a programok széles választékát biztosítottuk, többek között: íjászkodás, métázás, quadozás, gokárdozás; ezeken túl benti programok is voltak: billiárd-verseny, floor-ball verseny, ügyességi akadályverseny és ping-pong verseny. A tábor alaphangulatát meghatározta a kislődi Sobri-kalandparkba tett egy napos kirándulásunk. A kollégák itt számot adhattak főző-tudományukról is. A nagy melegre való tekintettel egy napot strandolásra fordítottunk, mely során Balatonalmádiba utaztunk le, és ott fürdéssel, játékokkal töltöttük el a napot. Napi háromszori étkezést biztosítottunk a gyerekeknek, a meleg ebédet a Sirály Étterem biztosította. A gyerekek körében óriási sikere volt a régi időket idéző számháború játéknak. A versenyek során felszínre kerültek rejtett értékek-tehetségek, meglepve ezzel mindannyiunkat.

A legmelegebb órákban a gyerekek a légkondicionált számítástechnika termekben ismerkedhettek meg a különböző informatikai programokkal.

A tábor zárásaként, végignéztük a héten készült fényképeket, felidéztük a legjobban sikerült eseményeket, vicceket, poénokat; és nem felejtkeztünk el a legjobbak-legügyesebbek jutalmazásáról sem.

Idén is nagyszerű tábort zártunk, öröm volt a gyerekeknek és a pedagógusoknak is, reméljük jövőre is találkozunk!

Hozzászólás (bejelentkezés szükséges!)

(Megjelenés előtt el kell fogadni egy adminisztrátornak!)