Beiratkozás

Látogatottsági adatok
Bejelentkezés

Lengyelországi látogatás – Fekete színház

Május 24.  és 27. között tarnówi testvériskolánk 50 éves fennállása alkalmából rendezett gálaműsoron vett részt iskolánk küldöttsége.

4.a és 4.b osztályos tanulóink beszámolója lengyelországi látogatásukról:
Nagy öröm volt, amikor megtudtuk, hogy testvériskolánk meghívására Lengyelországba, Tarnówba utazhatunk.
Május 24-én, csütörtökön reggel izgatottan gyülekeztünk a suli előtt. A hosszú út alatt sokat beszélgettünk, énekeltünk. Mikor megérkeztünk, vacsorával vártak minket.
Másnap felléptünk testvériskolánk gálaműsorán, ahol előadásunkat tapsvihar fogadta.
A harmadik nap délelőttjén bejártuk a Tarnów melletti hegyeket, délután pedig a belvárost tekintettük meg.
Vasárnap hazafelé indultunk. Délelőtt betértünk Krakkó városába.  Megnéztük a Visztula folyót és a királyi várat, a sok szép templomot. A legérdekesebb a tűzokádó sárkány szobra volt.
Lengyelországi utunk nagyon jól sikerült.

Készítették: Samu Luca, Lengyel Katalin, Kárpáti Eszter

A visszaúton készült „közvélemény-kutatás” szerint a legtöbb gyereknek a Bem József síremléke tetszett a legjobban, amit a tarnówi városnézés során láttunk. Ez egy gyönyörű parkban, egy kis tó közepén látható.
De tetszést aratott a krakkói vár, a túra során látott óriási hangyaboly, a fellépés, és a kultúrház, a városnézés; valamint a hotel melletti mini-állatkert kecskéit is szívükbe zárták a gyerekek.
Sok szép emlékkel térhettek haza, reméljük, a jövőben iskolánk több tanulója is eljut majd Lengyelországba.

Hozzászólás (bejelentkezés szükséges!)

(Megjelenés előtt el kell fogadni egy adminisztrátornak!)